Als u een vraag heeft, kunt u wellicht gemakkelijk uw antwoord vinden in deze lijst met veelgestelde vragen. Als uw vraag hier niet tussen staat, neem dan contact met ons op via het contactformulier. We proberen doorgaans binnen 24 uur te antwoorden.
Als er op uw factuur iets staat dat in uw pakket had moeten zitten, maar dit is niet het geval, neemt u dan contact op met onze klantenservice via een mail aan service@ollies-fashion.nl. Vermeld alstublieft uw ordernummer en het artikelnummer van het product dat u mist en wij zullen dit voor u onderzoeken. Normaal gesproken kunnen wij het ontbrekende artikel gratis aan u naleveren. Mocht dit niet mogelijk zijn zullen wij het bedrag dat u voor het artikel betaald heeft aan u vergoeden.
Een foutje is niet altijd te voorkomen, maar wij zullen ons best doen dit zo goed mogelijk met u op te lossen. Als u een fout in uw bestelling heeft geconstateerd, neemt u dan contact op met onze klantenservice via service@ollies-fashion.nl.
U wil iets retour sturen, dat kan. Lees hoe u dit kan doen op de pagina Ruilen & retour
We begrijpen best dat u vragen heeft. We proberen u zo alle informatie te geven om u een zo duidelijk mogelijk beeld te geven van ons product.
Mocht u ondanks deze informatie toch nog een vraag hebben, stuur deze via het contact formulier naar ons op en wij zullen uw vraag z.s.m. beantwoorden.
Ollies Fashion
Driebergseweg 9
3708 JA Zeist
Nederland